سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
دانلودپی سی
منوي اصلي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

Alternative content



طراح قالب

محمد رضا نخعی DP30.LXB.IR


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.نظر یادتون نره .یرای سفارش تبلیقات در سایت با شماره تلفن 09370679132.تماس حاصل فرمایید.
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» حذف پسورد فایل های PDF با Instant PDF Password Remover 1.5

Instant PDF Password Remover همانطور که از نامش مشخص است برای حذف پسورد فایل های PDF قفل دار می باشد. این نرم افزار میتواند انواع پسورد ها را بازگشایی کند از پسورد های طولانی گرفته تا پسوردهای پیچیده ، همچنین نرم افزار توانایی بازگشایی پسورد های مدل (RC4, AES) را نیز داراست. از نظر کاربردی نرم افزار بسیار ساده است. برای شکستن قفل نرم افزار یا باید آن را توسط نرم افزار باز نمایید و سپس فرایندهای لازم را انجام دهیم یا در روش دوم کافی است برای کلیک راست برروی فایل PDF مربوطه و انتخاب گزینه مربوط به نرم افزار Instant PDF Password Remover نسبت به حذف پسورد اقدام کنید.

برخی از فایل های PDF برای انجام برخی از فرایندها دارای پسورد هستند. مثلا امکان پرینت و ویرایش وجود ندارد و بایستی پسورد مورد نظر وارد شود. این نرم افزار میتوانید با شکستن قفل ، این محدودیت ها را نیز از بین ببرد. 

 

instant pdf
password remover حذف پسورد فایل های PDF با Instant PDF Password Remover
1.5

 


» قفل کردن وب کم با CamBlocker 1.0.0.2

CamBlocker  نرم افزار ساده ای است که میتواند شما را از به این اطمینان برساند که هیچ کسی از وب کم شما برای جاسوسی علیه خودتان استفاده نمیکند و بدون اجازه مشغول تماشای شما نیست. همچنین با CamBlocker میتوانید روی وب کم خود پسورد قرار دهید تا کسی بدون اجازه شما از آن استفاده ننماید. 

زمانی که نرم افزار نصب می شود ، نسبت به شناسایی وب کم متصل شده به کامپیوتر اقدام میکند و سپس میتوانید نسبت به تنظیم اینکه وب کم به طور کل قفل باشد یا خیر اقدام کنید. همچنین امکان ارسال هشدار زمانی که وب کم در حال ارسال تصاویر است ، موجود می باشد.

camblocker قفل
کردن وب کم با CamBlocker 1.0.0.2


» ابزار قفل گذاری و امنیتی

همانطور که میدانید کامپیوتر دارای درایوهای مختلفی است که مربوط به هارد دیسک ، حافظه های قابل حمل و CD\DVD درایوها می باشد. Disk Drive Administrator نرم افزاری است که میتواند درایوهای کامپیوتر را محافظت کرده و آنها را قفل ، مخفی و از نظر دسترسی محدود سازد. در ساده ترین حالت کاربر اصلی میتواند با استفاده از این نرم افزار درایوهای هارد دیسک ، فالپی دیسک ، حافظه های قابل حمل usb و cd/dvd را قفل کند یا مخفی نماید. در زمینه درایورهای قابل حمل و cd/dvd باتوجه به اینکه با وصل شدن چندین دستگاه نام حروف درایوها عوض می شود ، این نرم افزار به طور کلی عمل میکند و وقتی شما درخواست قفل یا مخفی شدن درایوهای قابل حمل و cd/dvd را میدهید ، دیگر نام آن درایو مهم نیست و به طور کلی مخفی ، قفل یا محدود خواهند شد. در قابلیت بعدی میتوان امکان autorun را غیرفعال کرد. این نرم افزار از نظر رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و تمامی قابلیت های نرم افزار به آسانی در اختیار کاربر قرار دارد. قابلیت های جزئی تر در ادامه مطلب.

 

Disk Drive
Administrator محافظت ار درایوهای کامپیوتر Disk Drive Administrator v3.8

 


» فایروال شخصی قدرتمند FortKnox Personal Firewall v8.0.805.0

FortKnox Personal Firewall محصول شرکت NETGATE و فایروال قدرتمند برای کاربرانی است که استفاده زیادی از اینترنت دارند.  اگر از حملات هکرها و نفوذ تروجان ها هراس دارید و از سرقت اطلاعاتتان بیمناک هستید ، با نصب این فایروال یا دیوار آتش میتواند امنیتتان را بسیار افزایش دهد. این نرم افزار براساس تکنولوژی SPI و سیستم پیشگیری از نفوذ ( Intrusion Prevention System) طراحی شده است. این تکنولوژی ها مروری کامل به کاربر از تمام شبکه های ارتباطات ورودی و خروجی در یک رابط کاربری بصری میدهد. به این ترتیب کاربر تمامی پورت ها را نیز نظر خواهد داشت. توسط این نرم افزار با حملات ورودی و خروجی ( inbound and outbound) مقابله خواهد شد و پاکت های دیتا به طور کامل بررسی  و تمامی اتصالات نمایش و بررسی خواهند شد. استفاده از فناوری Anti-spoofing صفحات تقلبی را شناسایی و بلوک خواهد کرد و سیستم کنترل سایت با توانایی مسدود کردن وب سایت های منحصر به فرد این امکان را به کاربر میدهد تا سایت های مورد نظر را بلوک نماید. به طور این نرم افزار به عنوان یک دیوار آتش شخصی بسیار توامند و کاربردی خواهد بود.

 

netgate
firewall فایروال شخصی قدرتمند FortKnox Personal Firewall v8.0.805.0

 

 


» جستجو و حذف جاسوس افزارها SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46

SpyBot Search & Destroy نرم افزاری برای شناسایی ربات های جاسوسی ، تروجان ها ، کی لاگرها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم می باشد. این نرم افزار در مواقعی که هیچ نرم افزار آنتی ویروسی قادر به شناسایی و حذف این چنین فایل های نیست میتواند به عنوان نرم افزار ضروری روی سیستم نصب شود و به جستجو و حذف ابزارهای جاسوسی ذکر شده بپردازد. اگر کامپیوترتان ویروسی شده است یا احساس میکنید که نرم افزارهای جاسوسی بر روی آن فعال شده است ولی عکس العملی از آنتی ویروس نصب شده روی ویندوزتان مشاهده نمیکنید ، SpyBot Search & Destroy میتواند انتخاب خوبی برای یافتن تروجان ها و ابزارهای جاسوسی باشد که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمی شوند. این نرم افزار به صورت کامل و جزئی نسبت به جستجو هارد دیسک اقدام میکند و همچنین با جستجوی دقیق نواحی رجیستری و سیستمی ویندوز نسبت به یافتن فایل های جاسوسی اقدام میکند. قبل از جستجو با ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز این اعتماد را ایجاد میکند تا در صورت خرابی رجیستری امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. همچنین این نرم افزار با محافظت از کوکی ها از جاسوسی و سرقت اطلاعات از این طریق جلوگیری به عمل خواهد آورد.

SpyBot Search
جستجو و حذف جاسوس افزارها SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46

 


» حذف و مقابله با جاسوس افزارها Spy Emergency 11.0.305.0

NETGATE Spy Emergency نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد. این نرم افزار از منابع سیستمی تا کمترین حد استفاده میکند و با دیگر نرم افزارهای معتبر آنتی ویروس نیز سازگاری کامل دارد. برای خواندن قابلیت های کلیدی نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

spyemergency
حذف و مقابله با جاسوس افزارها Spy Emergency 11.0.305.0


» مبارزه با فایل های مخرب IObit Malware Fighter Pro 1.6.0.8

IObit Malware Fighter Pro نرم افزاری مناسب برای مبارزه با فایل های مخرب از جمله تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، کی لاگرها (کلید دزدها) ، ربات ها و… می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید هوشمندترین این فایل ها را شناسایی و حذف کنید. این نرم افزار پشتیبانی از تکنولوژی ابری نسبت به حذف اینگونه فایل ها به صور. ت لحظه ای اقدام میکند. این نرم افزار با داشتن موتور اسکنر دو هسته ای به صورت عمیق و هوشمند نسبت به جستجوی فایل های مخرب اقدام میکند و به همین دلیل امکان اینکه فایل های مخرب توانایی گریز داشته باشند ، بسیار کم خواهد بود. این نرم افزار دارای بخش های محافظتی به نام Startup Guard برای جلوگیری از اجرای فایل های مخرب در لحظه شروع ویندوز ، Browser Guard برای محافظت از مرورگرهای وب ، Network Guard برای محافظت از شبکه و اینترنت ، File Guard برای محافظت از فایل ها و Cookie Guard برای محافظت از کوکی ها و به این ترتیب امنیت بسیار بالایی برای کاربر تامین خواهد شد. نرم افزار بسیار آرام و سبک در پشت صحنه ویندوز فعال خواهد بود و دارای آپدیت های امنیتی نیز می باشد.

 

IObit Malware
Fighter مبارزه با فایل های مخرب IObit Malware Fighter Pro 1.6.0.8


» مبارزه با فایل های مخرب Malwarebytes’ Anti-Malware 1.65.1.1000 Final

Malwarebytes' Anti-Malware نرم افزاری مناسب برای از بین بردن انواع فایل های مخرب است. فایل های مخرب بد و بزرگ هستند! کامیپوتر شما در خطر آلوده شدن به انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، جاسوس افزارها و رویت کیت ها است. این نرم افزار برای مبارزه با اینگونه تهدیدات است و میتواند امنیت مناسبی را برایتان فراهم آورد. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کمکی برای آنتی ویروس ها انتخاب بسیار عالی محسوب می شود. یکی از ویژگی های نرم افزارهای مخرب نفوذ سریع و گسترس برق آسا آنهاست که به همین دلیل نیاز به نرم افزاری ویژه در این زمینه برای مقابله با آنهاست. Malwarebytes' Anti-Malware به دلیل طراحی ویژه اش میتواند سریع عمل کند. این نرم افزار با داشتن آپدیت های منظم از جدیدترین خطرات مطلع است و با سازگاری با دیگر انتی ویروس ها امنیت بالایی را برایتان پدید خواهد آورد. 

 

Malwarebytes
Anti Malware مبارزه با فایل های مخرب Malwarebytes Anti Malware
1.65.1.1000 Final

 


صفحه قبل 1 صفحه بعد

»